شیوه استعلام کد رهگیری املاک

شیوه استعلام کد رهگیری

معمولا هنگام انجام معاملات  املاک؛ به کمک مشاورین املاک اطلاعات لازم و ضروری مثل مشخصات طرفین قرارداد، تاریخ انجام قرارداد، آدرس مبالغ رد و بدل شده و… در سایت کد رهگیری املاک ثبت می ‌گردد. پس از آن، طرفین می ‌توانند نسبت به دریافت کد رهگیری املاک اقدام کنند.

 کد رهگیری املاک امنیت معاملات را تا حد زیادی افزایش داده و باعث اطمینان خاطر هر یک از طرفین معامله می ‌شود. البته وجود آن فواید دیگری هم دارد. به این ترتیب طرفین می‌ توانند از بدهی به شهرداری و یا بانک ‌ها، مطلع شوند.

مراحل دریافت کد رهگیری املاک

نحوه دریافت کد رهگیری املاک به این صورت است که کاربران باید به سامانه دریافت و استعلام کد رهگیری املاک که در واقع همان سامانه ثبت معاملات املاک کشور می ‌باشد، وارد شوند و پس از آن گزینه “ورود به سامانه” را انتخاب کنند.

اگر از قبل در این سامانه ثبت نام کرده باشند، تنها کافیست با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد سامانه شده و کد رهگیری ملک را دریافت کنند. در غیر این صورت، ابتدا باید در سامانه ثبت نام کرده و سپس مراحل بالا را تکرار کنند.

لازم به ذکر است که کاربران برای دریافت کد رهگیری املاک هیچ هزینه ‌ای نباید بپردازند و اگر مشاورین املاک این کار انجام می ‌دهند، نباید هیچ هزینه جداگانه‌ ای از طرف قرارداد، درخواست کنند.

معمولا دریافت کد رهگیری توسط مشاورین املاک صورت می ‌گیرد. بنابراین شما می ‌توانید با مراجعه به دفاتر املاک معتبر، درخواست کد رهگیری ملک مورد معامله خود را داشته باشید.

جهت ورود به سامانه املاک و مستغلات روی لینک زیر کلیک کنید.

سایت کد رهگیری املاک 

 

املاک پردیس

گروه انبوه سازان و املاک پردیس

بهترین املاکی که اخیرا توسط پردیس معرفی شده

ارسال دیدگاه

املاک را مقایسه کنید

مقایسه (0)