نکات طلایی هنگام خرید خانه ویلایی!

 

نکات طلایی هنگام خرید خانه ویلایی

ویلا شهرکی بخریم یا مستقل؟!

در ابتدا بهتر است شما را با ویلا شهرکی بهتر آشنا کنیم تا ذهنیت کامل داشته باشید ویلا شهرکی به مجموعه ویلاهایی می گویند که در یک مکان و جدا از ویلا مستقل ساخته می شوند این نوع شهرک ها که شامل تعداد زیادی از ویلاها می شوند امنیت بسیار خوبی دارند و از این لحاظ کاملا تامیین شده اند.

ویژگی های ویلاهای شهرکی چیست ؟ برای مثال هر کاری که در این نوع ویلا ها بخواهد انجام شود نیاز به اجازه بقیه ساکنین است و بسیاری از تصمیمات به صورت کلی انجام می شود، برای ورود و خروج به این شهرک ها نیاز به کارت دعوت است و بدون آن هیچ کس اجازه ورود ندارد. و این ها تنها بخشی از ویژگی های ویلا شهرکی است.

حال می رسیم به تعریف ویلای مستقل اینگونه از ویلاها دقیقا نقطه مقابل ویلاهای شهرکی اند این ویلاها به صورت منفرد ساخته می شوند و در خارج از ویلاهای شهرکی بنا می شوند.

برای کسانی که دوست دارند کارها را به صورت منفرد انجام دهند و خیلی حوصله و وقت آن را ندارند که از دیگر افراد برای هر کاری اجازه بگیرد این ویلاها بسیار مناسب است همچنین در اینگونه ویلاها آرامش بسیاری وجود دارد.

با تعاریفی که خواندید و آشنایی با ویژگی اینگونه ویلاها بهتر میتوانید تصمیم بگیرید که کدام ویلاها مناسب شما اند و متناسب با نیاز شما برای خرید اند.

به مدارک ویلا توجه ویژه ای داشته باشید!

در خرید خانه ویلایی وجود سند حرف اول را می زند و بهتر است به جای ویلاهای قولنامه ای ویلای سند دار را انتخاب کنید زیرا امنیت مالکیت خیال افراد را راحت می کند.

اگر که ویلا شهرکی خریداری کردید و سند آن مشاع است حتما پرس و جو کنید که در آینده امکان تفکیک سند وجود داشته باشد تا در آینده با مشکلاتی رو به رو نشوید.

گاهی در برخی مناطق افراد با بی توجهی به قانون اون منطقه ویلایی می سازند و آن را برای فروش میگذارند این ویلا ها ممکن است در جایی ساخته شوند که زمین کشاورزی یا تجاری باشد و در این صورت مجاز به ساخت ویلا نبوده اند و شما نیز با خرید این ویلاها دچار زیان می شوید زیرا آن ویلا در آینده تخریب می شود.

 

برای خرید ویلا از امنیت منطقه اطمینان حاصل فرمایید!

برای خرید ویلا حتما باید به امنیت ویلا توجه کنید زیرا ممکن است شما ویلایی خریداری کنید و ماه ها بعد قصد رفتن به آنجا را داشته باشید در این صورت تنها ویلایی را میتوانید بخرید که امنیت آن مطمئن باشد.

همان طور که گفتیم ویلاهای شهرکی امنیت خوبی دارند زیرا رفت و آمد به این مناطق کاملا چک می شود و افراد از این بابت هیچ گونه نگرانی ندارند.

اما در بیشتر مناطق ویلایی مستقل نگهبانی ۲۴ ساعته وجود دارد و اگر قصد خرید در این مناطق را دارید و ممکن است ماه به ماه به ویلای خود سر بزنید اصلا ترس امنیت آن را نداشته باشید زیرا امنیت برخی از این مناطق درست مشابه مناطق شهرکی اند.

اگر تجربه کافی در خرید اینگونه ملک ها را ندارید حتما با مشاوران خرید ملک مشورت کنید و هدف خود را از خرید ویلا به آنها بگویید تا بتوانند بهترین انتخاب را در اختیارتان بگذارند.

 

گروه انبوه سازان و املاک پردیس

بهترین املاکی که اخیرا توسط پردیس معرفی شده

ارسال دیدگاه

املاک را مقایسه کنید

مقایسه (0)